Η ικανοποίηση των πελατών μας και η διαρκής βελτίωση της επιχειρησιακής μας λειτουργίας, είναι βασικοί πυλώνες για την ανάπτυξή μας και αποτυπώνονται σε κάθε έκφανση της δραστηριότητάς μας μέσα από ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης:

  • για την ποιότητα των υπηρεσιών μας, σύμφωνα με τις αρχές του προτύπου ISO 9001
  • για την υγεία και ασφάλεια στην εργασία και για όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μας, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 45001
  • για τις περιβαλλοντικές πτυχές όλων των δραστηριοτήτων μας, σύμφωνα με τις αρχές του προτύπου ISO 14001
  • για την πρόληψη, εντοπισμό και αντιμετώπιση φαινομένων δωροδοκίας, με βάση τις αρχές του προτύπου ISO 37001
  • για τη διαχείριση της ασφάλειας των πληροφοριών, βάσει των δραστηριοτήτων μας και σύμφωνα με τις αρχές του προτύπου ISO 2